Mijn eerste reis - Reisverslagen van dave Faber - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van dave Faber - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

zin's ik het finsen ritueel heb geleerd en heb ervaren, wil ik met mij wereld reis opzoek naar ander specialen rituelen.

dit kan op het gebied van lichamelijk maar ook geestelijk .

ook wil ik graag back to basic

overleven met wat je gelukkig maakt, je eigenwaarden aan de kant zetten om je te verplaatsen in iemand anders, geluk zit in kleinen dingetjes

Recente Reisverslagen:

15 Februari 2015

een dag op de farm

11 Februari 2015

i'm Wwoofing

07 Februari 2015

de eerste vlucht
dave

Actief sinds 31 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2274

Voorgaande reizen:

04 Februari 2015 - 01 Februari 2025

Mijn eerste reis

Landen bezocht: